مقدار ترکیه زندان صندوق قانون زندانی

مقدار: ترکیه زندان صندوق قانون زندانی قانون اساسی نماینده مجلس خبر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی «راديو اكتيو»؟ – نه! ردگم كني بود

    9دی 95 در اذهان به عنوان یک روز تلخ ثبت شده است هست؛ روزی که آیت ا… هاشمی رحلت کرد و هنوز این نبودن جهت بسیاری از یاران ایشان قابل باور نیست. فرزندان آیت ا…

    «راديو اكتيو»؟ - نه! ردگم كني بود

    «راديو اكتيو»؟ – نه! ردگم كني بود

    عبارات مهم : دانشگاه

    9دی 95 در اذهان به عنوان یک روز تلخ ثبت شده است هست؛ روزی که آیت ا… هاشمی رحلت کرد و هنوز این نبودن جهت بسیاری از یاران ایشان قابل باور نیست. فرزندان آیت ا… ولی تلاش کردند مسیر اعتدالی پدر خدشه دار نشود و «وحدت» مدنظر آیت ا… محقق شود. دیروز فائزه هاشمی دختر کوچک آیت ا… با جماران از آنچه گفت که در دل نگهداشته بود ولی اکنون باید بیان شود؛ از اتفاقات اخیر کشور مانند اتفاقات دی ماه و غیره سخن گفت و… او درپاسخ به اینکه موضع مسئولان را در قبال اعتراضات دی ماه چگونه ارزیابی می کنید، گفت: «مواضع مسئولان راجع به اعتراضات، یکسان بود و همگی این اعتراض ها را با کمی اوج و پایین، حق مردم دانستند.

    «راديو اكتيو»؟ – نه! ردگم كني بود

    اما نحوه برخورد با اعتراضات، یکسان با نظرات نبود. فائزه هاشمی گفت: «وظیفه نیروی انتظامی این است که از اعتراضات محافظت کرده و مانع به خشونت کشیده شدن آن شود. مردم باید بتوانند در چارچوبی محافظت شده است به اعتراضات خود ادامه دهند و اگر اعتراض حق مردم هست، باید امنیت را از طریق شیوه های مسالمت آمیز تامین کنیم. وی تاکید کرد: احساس تبعیض و بی عدالتی در جامعه، پرسشها اقتصادی و سایر پرسشها مردم را به خیابان ها کشاند.

    فائزه هاشمی در پاسخ به این پرسش که اگر آیت ا… هاشمی در جریان اعتراضات دی ماه در قید حیات بودند، تصویر العمل ایشان به این وقایع چگونه بود، گفت: واکنش‌ها آقای هاشمی، به خاص بعد از وقایع 88، جز ایستادن جهت حقیقت و مهر و ملاطفت با معترضان و آسیب دیدگان نبود. من فکر می کنم نبودن آقای هاشمی در این ایام و خلأ آرامشی که ایشان به مردم می داد قضایا را تندتر کرد. امروز جای خالی ایشان که مردم را امیدوار می کرد، به شدت احساس می شود. فائزه هاشمی به 19 دی 95 هم اشاره داشت و درپاسخ به اینکه آیا توصیه تازه ای راجع به پرونده درگذشت آیت ا… وجود دارد که بخواهید مطرح کنید، گفت: خیر، خبر و حرف جدیدی در این رابطه به ما اعلام نشده هست. البته بعضی ها اعتقاد دارند که عنوان «رادیواکتیو» رد گم کنی بوده است.وی در مورد گفت وگوی ملی هم توضیح داد: با شرایط فعلی، چنین امکانی وجود ندارد. به این علت که اگر قرار باشد گفت وگوی ملی شکل بگیرد، باید همه نظرات در صداوسیما به عنوان «رسانه ملی» از حیث گستردگی به صورتی کاملا آزاد مطرح شود. نه اینکه تنها یکسری آدم خاص را به تلویزیون بیاورند. گفت وگوی ملی نیازمند شرایطی است که اولا افراد با نگرش های مخالف دعوت شوند و دوما بتوانند با احساس امنیت و بدون نگرانی راجع به مباحث متفاوت بحث کنند. هاشمی تاکید کرد: گفت وگوی ملی به این معنا که همه بتوانند حرف خود را بزنند و همچنین همگان بتوانند در صداوسیما اظهار نظر کنند، بافایده و موثر خواهد بود.

    9دی 95 در اذهان به عنوان یک روز تلخ ثبت شده است هست؛ روزی که آیت ا… هاشمی رحلت کرد و هنوز این نبودن جهت بسیاری از یاران ایشان قابل باور نیست. فرزندان آیت ا…

    وی در بخش دیگری گفت : «یک انتقاد که به صحبت 22 بهمن آقای روحانی وجود دارد، این است که ایشان اشاره کرد: «اجازه دهید تمامی اشخاص اعم از اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصولگرا که از قطار انقلاب پیاده شدند و اعتقاد به قانون اساسی دارند، مجدد سوار قطار انقلاب شوند.» این جمله آقای روحانی نیز خودی و غیر خودی دارد. جهت اینکه همه شهروندان باید بتوانند سوار قطار انقلاب شوند. نباید جهت این قضیه شرط بگذاریم، لیکن قانون اساسی می گوید: «اصل بر برائت هست، مگر اینکه در دادگاهی صالحه خلاف آن ثابت شود.»

    هدف از اخراج اساتید دانشگاه

    فائزه هاشمی راجع به اخراج بعضی اساتید از دانشگاه آزاد اظهار کرد: شنیده شده است که نزدیک به 170 استاد را از این دانشگاه اخراج کردند. نشانه این است افرادی که همسو نیستند، خارج شوند تا آنها بتوانند جریان فکری نزدیک به خود را جایگزین کنند. این مسأله، مشابه استخدام 4000 نفر در متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران یا شبیه استخدام هزاران نیروی مازادی است که در دوره احمدی نژاد به ادارات دولتی تزریق و تبدیل به بحرانی جهت سیستم اداری کشور شد. وی ادعا کرد:اخراج اساتیدی که پاکسازی شدند و در هیچ جای دیگر استخدام نیستند، نشان داد که صداقتی در کلام مسئولان دانشگاه جهت ذکر علت واقعی این پاکسازی وجود ندارد. این اقدام جز پاکسازی یک جریان فکری و جایگزین کردن جریان اصولگرا در دانشگاه آزاد نیست. آقای فرهاد رهبر این سابقه را در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران دارد. سابقه افراد اخراجی حداقل تا اینجا که مطرح شده، نشان می دهد که همه از گرایش فکری اصلاح طلبان هستند و این مساله خود گواه یک «تصفیه سیاسی» است.

    فائزه هاشمی در تصویر العمل به اینکه اخیرا اخباری به گوش می رسد که بعضی دختران با صورت ای مبدل وارد ورزشگاه ها می شوند. همزمان اخباری مبنی بر گشایش هایی جهت ورود زنان به ورزشگاه ها شنیده می شود. اگر نامه دفتر مدیر جمهور به وزارت ورزش درست باشد، اجرا نشدن آن چه دلایلی دارد، تصریح کرد: مدیر جمهور در کشور عزیزمان ایران اختیارات محدودی دارد. مدیر جمهور حتی در حیطه اختیارات خود نیز نمی تواند تصمیمات خود را اجرایی کند. بعضی نهادهای خاص جهت مدیر جمهور و امورات مردم مانع می تراشند. متاسفانه تا زمانی که ما چنین سیستمی از لحاظ وجود بعضی قوانین و حضور جریان های مداخله گر داریم، این اوضاع ادامه دارد. جهت نمونه دیده می شود افرادی که مسئولیتی در کشور و به خاص در بخش اجرایی ندارند، می توانند مجوز برگزاری یک کنسرت را لغو کنند.

    «راديو اكتيو»؟ – نه! ردگم كني بود

    یا اینکه وزارت ارشاد مجوز چاپ کتابی را منتشر می کند ولی بعضی به ناشر فشار می آورند. ممکن است عده ای با قلدری در جایی از این کارها کنند. ولی این وظیفه پلیس، قوه قضائیه و به خاص دادستان است که باید در نقش مدعی العموم، مدافع حقوق ملت باشند و محکم بایستند و با آنها برخورد کنند. بدون شک، موازی کاری ها و مداخله ها ضربه های مهلکی به کشور زده و این بر خلاف منافع ملی است.

    آرمان

    9دی 95 در اذهان به عنوان یک روز تلخ ثبت شده است هست؛ روزی که آیت ا… هاشمی رحلت کرد و هنوز این نبودن جهت بسیاری از یاران ایشان قابل باور نیست. فرزندان آیت ا…

    واژه های کلیدی: دانشگاه | اعتراضات | فائزه هاشمی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار